Subject: Gone With The Sin Wed Mar 26, 2008 4:24 pm
I love your skin oh so white I love your touch cold as ice And I love every single tear you cry I just love the way you're losing your life
Oh, my Baby, how beautiful you are Oh, my Darling, completely torn apart You're gone with the sin my baby and beautiful you are So gone with the sin my darling
I adore the despair in your eyes I worship your lips once red as wine I crave for your scent sending shivers down my spine I just love the way you're running out of life
Via col peccato
Amo la tua pelle oh cosė bianca Amo il tuo tocco freddo come il ghiaccio E amo ogni singola lacrima che piangi Amo semplicemente il modo in cui stai perdendo la vita
Piccola mia, quanto bella sei Mia cara, completamente distrutta Sei andata col peccato piccola mia e sei bellissima Via col peccato mia cara
Adoro la disperazione nei tuoi occhi Venero le tue labbra un tempo rosse come il vino Desidero disperatamente il tuo profumo che mi fa venire la pelle d'oca Amo semplicemente il modo in cui la tua vita sta finendo
Piccola mia, quanto bella sei Mia cara, completamente distrutta Sei andata col peccato piccola mia e sei bellissima Via col peccato mia cara