Subject: Killing Loneliness Wed Mar 26, 2008 4:43 pm
first version
Memories, sharp as daggers Pierce into the flesh of today Suicide of love took away all that matters And buried the remains in an unmarked grave in your heart
With the venomous kiss you gave me I'm killing loneliness (Killing loneliness) With the warmth of your arms you saved me, Oh, I'm killing loneliness with you I'm killing loneliness that turned my heart into a tomb I'm killing loneliness
Nailed to the cross, together As solitude begs us to stay Disappear in the night, forever And denounce the power of death over our souls and secret words are sent to start a war
With the venomous kiss you gave me I'm killing loneliness (Killing loneliness) With the warmth of your arms you saved me, I'm killing loneliness with you I'm killing loneliness that turned my heart into a tomb I'm killing loneliness
Killing loneliness
With the venomous kiss you gave me I'm killing loneliness (Killing loneliness) With the warmth of your arms you saved me
Uccidendo la solitudine
I ricordi affilati come pugnali Trafiggono le carni di oggi Il suicidio dell'amore portava via tutte quelle difficoltà E seppelliva le reliquie in una tomba senza nome nel tuo cuore
Con il bacio velenoso che mi hai dato sto uccidendo la solitudine Con il calore delle tue braccia mi hai salvato Oh, sto uccidendo la solitudine con te La solitudine assassina che ha trasformato il mio cuore in una tomba Sto uccidendo la solitudine
Inchiodavamo una croce insieme Come la solitudine ci elemosinava di rimanere Svenivamo nella menzogna per sempre E denunciamo il potere della morte Al dì sopra delle nostre anime e le parole segrete sono dette per iniziare una guerra
Con il bacio velenoso che mi hai dato sto uccidendo la solitudine Con il calore delle tue braccia mi hai salvato Oh, sto uccidendo la solitudine con te La solitudine assassina che ha trasformato il mio cuore in una tomba Sto uccidendo la solitudine
Solitudine assassina
Sto uccidendo la solitudine
Con il bacio velenoso che mi hai dato sto uccidendo la solitudine Con il calore delle tue braccia mi hai salvato